czwartek, 25 września 2014

Magia trybu boskiego :3





Witajcie! Tu Ava ^-^


W tym poście postanowiłam pokazać wam jak się buduje i jak to jest mieć Divine mode, czyli Boski tryb. Bo ja go już zdobyłam, i to dawno, jak chyba miłam z 52 lv :3



1. Zasięg

Jak już pewnie wiecie, zasięg na divine jest na całą mapę, ale czy na pewno? Tylko jak stoi się na środku mapy:

A gdy jesteśmy z boku mapy, to jest tylko na jej połowę :c


2. Ekwipunek

Przedmioty w tym trybie nie różnią się zbytnio, za to mamy pewne ograniczenia. 
-Deski nie możemy stawiać z B ani C, tylko z obracającym się V co jest dużym utrudnieniem.
-Mamy tylko 10 strzałek.


A co jeszcze?
-Jak ktoś ma umiejętność dawania myszkom serka, to możemy tego użyć tylko 5 razy, a a innych trybach? nieskończoność.
-Jeśli mamy umiejętność sprężynki, to zamiast 3 razy możemy użyć jej tylko 1 raz >.<
-Nie ma chmurki  w naszym ekwipunku :c 
Na szczęście latanie jest :3





A tu macie przykładową mapę zrobioną na divine ^-^



Dopisałam gdzie są myszki i sprężyna xD

No, to mi sięwydaje że to tyle :3

Pozdrawiam, wasza Avavadi ^-^


Ps. Sorki za trochę złą jakość zdjęć :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz