niedziela, 4 stycznia 2015

Poradnik dla początkujących

Cześć!
Jest to poradnik - Jak budować
Dla początkujących

Zacznę od pokazania wszystkich desek

Deska z czerwonym gwoździem.

Podstawowa z czerwonym gwoździem. Kiedy zablokujemy norkę skrzynką i deską z czerwonym gwoździem, dostępu do norki nie będzie. Nie ma szans.
Aby ją stworzyć bierzemy deskę, a potem klikamy na klawiaturze B


Deska z żółtym gwoździem.



Deska z żółtym gwoździem, można ją łączyć z każdym innym przedmiotem.
Aby ją stworzyć bierzemy deskę i klikamy C w zależności w którym miejscu chcemy mieć gwóźdź tyle razy klikamy C. Nie porusza się.

Deska z niebieskim gwoździem.


Deska z niebieskim gwoździem, można ją łączyć z każdym innym przedmiotem.
Jest ona jak na moje oko nie potrzebna do podstaw budowy, ponieważ samemu dojdzie się do tego jak korzystać z niebieskiego gwoździa. np w trybie divine ( boskim )
Aby ją stworzyć bierzemy deskę i klikamy V w zależności w którym miejscu chcemy mieć gwóźdź tyle razy klikamy V. 




Budowanie:




Najpierw stawiamy deskę B ( deskę z czerwonym gwoździem)
A do niej dokładamy deskę C ( deskę z żółtym gwoździem)
Aby obracać deski poruszamy
Przepraszam, ale wypadło mi z głowy jak to się nazywa.
Lub Z i X

Moim celem jest dojście do piłki
Obróciłam już swoją deskę i właśnie ją stawiam ( DESKĘ C)

Doszłam do piłki. Mam nadzieję, że ten poradnik komuś pomógł, lub pomoże

Dziękuje

~Jestemyszo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz